Mersin’de ormana giren 10 kişiye ceza kesildi


 

Mersin’in Mut ilçesinde ormanlık alanlara giriş yasağını ihlal ettiği belirlenen 10 kişiye idari para cezası uygulandı.

Palantepe Mahallesi Çiçekçi Koyağı mevkisinde gerçekleştirilen denetimlerde, 10 kişinin yasak olmasına rağmen ormanlık alana giriş yaptığı tespit edildi.

Yapılan incelemede kişilerin, Mersin Valiliğinin orman yangınlarının önlenmesine yönelik yayımladığı genelgeye aykırı hareket ettiği belirlendi.

Bunun üzerine 10 kişi hakkında idari para cezası uygulandı. (aa)


   

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır..!


  HABERCİ GAZETESİ
 

  HABER ARAMA
 
  
 

  HABERCİ SPOR
 

 
  SOSYAL MEDYA
 

  NÖBETÇİ ECZANE
 
 

 




sanalbasin.com üyesidir

 
         
ANASAYFA HABER ARŞİVİ KÜNYE İLETİŞİM GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersinhaberci.com © Copyright 2016-2026 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA

Mersin Haber