Haber Merkezi
Mersinli genç atletler, 16-17 Haziran tarihlerinde İzmir’de düzenlenen U18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle kenti gururlandırdı. Şampiyonada mücadele eden Mersinli sporcular toplam 5 madalya kazanarak kürsüde önemli bir yer edindi. Nidanur Turhan gülle atma branşında Türkiye Şampiyonu olurken, Nazlı Göktaş disk atmada Türkiye ikinciliğini elde etti. Yüksek atlama branşında Ela Çolak, çekiç atmada ise Beritan Ürek ve Devran Elçi Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Mersin’e 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz madalya kazandıran sporcuların başarısı büyük takdir toplarken, antrenörler Kadriye Aydın İşmel, Zeliha Uzunbilek, Muzaffer Tolun ve Ali Kilisli de elde edilen başarıda önemli pay sahibi oldu.
Başarılı sporcular ve antrenörleri, Mersin atletizminin geleceği adına umut verirken, elde edilen dereceler kentte sevinçle karşılandı.