Mersin atletizmde madalyalara ambargo koydu


 

İzmir’de düzenlenen U18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Mersinli sporcular 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz madalya kazanarak önemli bir başarıya imza attı.

Haber Merkezi

 

Mersinli genç atletler, 16-17 Haziran tarihlerinde İzmir’de düzenlenen U18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle kenti gururlandırdı. Şampiyonada mücadele eden Mersinli sporcular toplam 5 madalya kazanarak kürsüde önemli bir yer edindi. Nidanur Turhan gülle atma branşında Türkiye Şampiyonu olurken, Nazlı Göktaş disk atmada Türkiye ikinciliğini elde etti. Yüksek atlama branşında Ela Çolak, çekiç atmada ise Beritan Ürek ve Devran Elçi Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.

Mersin’e 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz madalya kazandıran sporcuların başarısı büyük takdir toplarken, antrenörler Kadriye Aydın İşmel, Zeliha Uzunbilek, Muzaffer Tolun ve Ali Kilisli de elde edilen başarıda önemli pay sahibi oldu.

Başarılı sporcular ve antrenörleri, Mersin atletizminin geleceği adına umut verirken, elde edilen dereceler kentte sevinçle karşılandı.


   

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır..!


  HABERCİ GAZETESİ
 

  HABER ARAMA
 
  
 

  HABERCİ SPOR
 

 
  SOSYAL MEDYA
 

  NÖBETÇİ ECZANE
 
 

 




sanalbasin.com üyesidir

 
         
ANASAYFA HABER ARŞİVİ KÜNYE İLETİŞİM GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersinhaberci.com © Copyright 2016-2026 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA

Mersin Haber