Halkbank Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi çeyrek final ikinci maçında evinde Fenerbahçe Gelişim’i ağırlayan Mersin Gençlerbirliği, maçı 80-71 kaybederek, sezonu tamamladı.
Suat Özdal
Halkbank Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi çeyrek final ikinci karşılaşmasında Gençlerbirliği Basketbol, Fenerbahçe Gelişim ile karşılaştı. Edip Buran Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı 25-39 Fenerbahçe Gelişimin üstünlüğü ile geçilirken, Gençlerbirliği ikinci yarıya daha kontrollü başladı. Savunma ve hücumda etkili olan kırmızı siyahlılar farkı azaltsa da karşılaşmayı 71-80 kaybederek, play-off serisinde 2-0’la sezonu tamamladı. Gençlerbirliği’nde Essence Booker 23, Arzu Özdemir 13, Dilara Göçmen 12, Nihan Dabakoğlu 10 sayı katkısıyla çift haneli rakamlara ulaşan isimler oldular.