Gençlerbirliği Fenerbahçe’ye mağlup oldu


 

SUAT ÖZDAL

 

Halkbank Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi çeyrek final ilk tur karşılaşmasında Mersin Gençlerbirliği Basketbol Takımı, Fenerbahçe Gelişim Takımına 82-61 mağlup oldu.

Play Off çeyrek final ilk tur karşılaşması İstanbul Metro Enerji Spor Salonunda oynandı. Ev sahibi ekibin ilk yarıda ortaya koyduğu performansla 44-32’lik skorla soyunma odasına üstün giren taraf oldu. İkinci yarı maçın kontrolünü elinde tutan Fenerbahçe Gelişim, final periyoduna 67-47 önde giren taraf oldu. Maçın son bölümleri karşılıklı basketlerle geçilirken karşılaşmayı ev sahibi Fenerbahçe 82-61’lik farklı skorla kazanarak seriyi 1-0 taşıdı.

Fenerbahçe Gelişim de; Ece 18 sayı, Tuana 15 sayı, Selen 10 sayı, Ayşe 7 sayı, Berfin 10 sayı, Race 6 sayı, İrem 5 sayı, Zeynep 5 sayı, Hatice 6 sayı katkısıyla takımını galibiyete taşıyan isimler oldu.

Mersin Gençlerbirliği’nde; Essence Booker 25 sayı, Arzu Özdemir 17 sayı, Dilara Göçmen 10 sayı Özge Karataş 3 sayı, Nihan Dabakoğlu 4 sayı, Belçim Şahinkanat 2 sayı ile skora katkı sağlayan isimler oldular.

Çeyrek final Play Off ikinci karşılaşması 28 Nisan Salı günü Edip Buran Spor salonunda oynanacak.


   

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır..!


  HABERCİ GAZETESİ
 

  HABER ARAMA
 
  
 

  HABERCİ SPOR
 

 
  SOSYAL MEDYA
 

  NÖBETÇİ ECZANE
 
 

 




sanalbasin.com üyesidir

 
         
ANASAYFA HABER ARŞİVİ KÜNYE İLETİŞİM GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersinhaberci.com © Copyright 2016-2026 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA

Mersin Haber