Mersin'de yapımı devam eden Akkuyu Nükleer Santral inşaatında çalışan işçiler maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle eylem yaptı.
Mesai saati bitiminde santralden çıkan işçiler santrale giden yolu kapattı. İşçiler servislerin gitmesine de izin vermedi.
İşçiler, 18 Eylül'de de aynı taleple eylem yapmıştı.(MA)